سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد عایق صوتی شانه تخم مرغی در سقف و دیوار ساختمان ها

نظر

کاربرد عایق صوتی شانه تخم مرغی در سقف و دیوار ساختمان ها : عایق های دو رو چسب نمونه ای از عایق های روکار می باشند که می توان برای جلوگیری از انتقال صدا مورد استفاده قرار داد. استفاده از این عایق بسیار مناسب بوده و می توان به عنوان صداگیر بر روی دیوارهای مشترک مورد استفاده قرار داد. استفاده از این عایق ها نیاز به هیچ گونه زیر سازی نداشته و نصب آن بسیار آسان می باشد. این عایق ها به صورت رولی بوده و از ضخامت های مختلف برخوردار می باشند. به طبع هر چه ضخامت این گونه عایق ها بیش تر باشد، از جذب صدای بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

کاربرد عایق صوتی شانه تخم مرغی در سقف و دیوار ساختمان ها

عایق صوتی شانه تخم مرغی که با نام عایق های صوتی شش وجهی نیز شناخته می شوند، نمونه ای از بهترین عایق های صوتی می باشند. استفاده از این مدل عایق در استودیوهای ضبط صدا کاربرد دارد و از جدب صوت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. نصب ابن گونه عایق ها به گونه ای است که قسمت برجسته آن باید به سمت صدا قرار گیرد. در این صورت جذب صدا صورت گرفته و از انتقال آن جلوگیری به عمل می آید. از مزیت های استفاده این عایق ها می توان به ضد آب و ضد حریق بودن آن ها اشاره کرد. هم چنین این عایق ها از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. این نوع از عایق صوتی با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف هستند. این فوم ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کنند و از پژواک آن جلوگیری نمایند و چون دارای حالت شش وجهی می باشند، نسبت به عایق دو طرف صاف سطح مقطع و جذب صوت فوق العاده ای دارند و غالباً به صورت عایق صوتی روکار (Expose) در پروژه ها، و رو به منبع صوت نصب می گردند.

عایق صوتی شانه تخم مرغی عایق صوتی شانه تخم مرغی, انواع عایق های شش وجهی دیوارها

مزایا و ویژگی های عایق صوتی شانه تخم مرغی :

  • مناسب برای استودیو ، شرکت، منزل و تمام فضاهای داخلی.
  • جلوگیری از نفوذ و خروج صدا ،نویز و اصوات مزاحم و آزار دهنده.
  • ابعاد هر ورقه 200 در 100 سانتیمتر.
  • ساخته شده از فوم با تراکم بالا.
  • تراکم بالای ابر تشکیل دهنده و قابلیت صداگیری و جذب صدای بالا.
  • رنگ بندی متنوع و سفارشی.

هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید عایق صوتی را دارید ابتدا بهتر است انواع آن ها را بشناسید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.